Posturile TV româneşti care dispar. S-a decis retragerea lor din grilă, cu ce vor fi înlocuite

S-a făcut anunțul oficial cu privință la dispariția mai multor posturi TV din țara noastră. Așadar, care sunt posturile TV româneşti care dispar. S-a decis retragerea lor din grilă de către CNA, cu ce vor fi înlocuite.

CNA retrage licențele a patru televiziuni din România. Care sunt
Compania Clever s-a răzgândit şi renunţă la patru proiecte de televiziune din opt, pentru care primise licenţă de la CNA în 2022. În cauză este vorba despre despre Prima Show, Prima Wild, Prima Shop 24 şi Prima Tradiţional Music.

Acestea sunt patru posturi TV dintr-un număr de opt televiziuni pe care Clever Business Transilvania le avea în plan şi pentru care primise deja licenţa de funcționare de la CNA în luna martie a anului 2022.

Clever intenționa să lanseze patru televiziuni
De asemenea, CNA a discutat în şedinţa publică de astăzi retragerea celor patru licenţe, la solicitarea Clever Business Transilvania.

Astfel, Alina Loghin, reprezentanta grupului Clever, le-a spus membrilor CNA că grupul are în vedere lansarea acestor proiecte, dar că are nevoie de mai mult timp pentru a procura echipamente şi conţinut.

În același timp, tot în şedinţa de astăzi, Clever a solicitat CNA prelungirea cu încă şase luni a termenelor de intrare în emisie pentru alte două proiecte de televiziune: Prima History şi Prima Food&Travel.

Clever are 6 luni pentru a pune pe picioare Prima History şi Prima Food&Travel
Asta înseamnă că firma Clever are şase luni la dispoziţie, adică până în martie 2024, pentru a lansa cele două televiziuni, altfel licențele vor fi retrase de CNA.

Conform legislaţiei audiovizuale, o televiziune are la dispoziţie un an pentru a se lansa (a intra în „funcţiune”), dar mai poate beneficia, la cerere, de două prelungiri, fiecare a câte şase luni. Prima History şi Prima Food & Travel sunt la cea de-a doua prelungire de şase luni pentru intrarea în funcţiune.

”Cele două canale, Prima History şi Prima Food&Travel sunt în linie dreaptă, însă mai avem nevoie de puţin timp pentru a le lansa. La celelalte, le avem în vedere pentru viitor, însă avem nevoie de mai mult timp pentru reuşi să procurăm şi echipamente şi conţinut”, a spus reprezentanta Clever, Alina Loghin.

CNA nu înțelege strategia Clever
De partea cealaltă, CNA a întrebat prin repzentantul său Dorina Rusu: ”cine vă face strategia de dezvoltare, că eu nu înţeleg. Cum să luaţi atâtea licenţe, apoi nu le mai puteţi dezvolta, iar schimbaţi, iar faceţi. Eu nu înţeleg ce strategie aveţi?”.

stiricalitative

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *