Pescobar oferă un salariu de 2.000 de euro pe lună. Angajatul nici măcar nu trebuie să vină la serviciu

Pescobar oferă un salariu de 2.000 de euro pe lună. Angajatul nici măcar nu trebuie să vină la serviciu

Paul Nicolau, cunoscut sub numele de Pescobar, lansează o ofertă de angajare tentantă pentru un specialist în rețelele de socializare. Proprietarul restaurantului Taverna Racilor, renumit pentru strategiile sale de marketing inovatoare, oferă un salariu lunar de 2.000 de euro pentru această poziție.

Pescobar oferă un salariu de 2.000 de euro pe lună. Paul Nicolau a reușit să transforme Taverna Racilor într-un brand de succes în România datorită strategiilor sale de marketing ingenioase. Recent, a anunțat o ofertă de angajare cu un salariu atractiv de 2.000 de euro pe lună pentru un specialist în rețelele de socializare.

Pescobar, recunoscut pentru promovarea eficientă a afacerii sale, intenționează să aplice aceeași strategie pentru platforma fishtodoor.ro, deschisă recent. În acest scop, a lansat o cerere de angajare, căutând o persoană cu abilități excelente de editare video și o prezență activă pe rețelele de socializare, în special TikTok, cu cel puțin 50.000 de urmăritori.

Oferta de muncă vine cu posibilitatea de a lucra de acasă, iar candidații sunt încurajați să se alăture echipei lui Pescobar pentru a continua seria de succese în mediul online.

„Video de angajare la fishodoor.ro! Ce trebuie să faci? Am nevoie de cineva care să gătească cu produsele fishtodoor, să editeze foarte bine filmulețe, o grămadă de filmulețe și să se mulțumească cu 2000 de euro pe lună că stă acasă și face video-uri pentru fishtodoor.

Dar, el trebuie să știe să editeze video foarte bine, să aibă cont de Instagram, Facebook și  TikTok, dar să aibă măcar pe contul de TikTok cel puțin 50.000 de urmăritori. Doar așa se poate califica. Asta este oferta de muncă”, a anunțat Pescobar prin intermediul unui video pe TikTok.

În plus, Paul Nicolau a surprins recent cu o decizie radicală privind abonamentele fishtodoor.ro, renunțând la ele și oferind o reducere de 25% pentru toți clienții, în încercarea de a face produsele sale mai accesibile pentru un număr mai mare de oameni.

„M-am decis să renunț la abonamentele www.fishtodoor.ro, voi liberaliza totul, și voi ieftini cu 25% toate produsele în site ca toată lumea să aibă acces fără a fi condiționat de abonamentul lunar! În momentul acesta sunt fix 22.349 de abonați lunari sau anuali, aceștia plătesc abonamente în proporție de 90% de 10 lei pe lună pentru a accesa la fiecare achiziție din site prețuri cu 25% reduse!

Toţi mi-au spus ca sunt nebun că de ce să renunț la un venit pasiv de aproximativ 40.000 de euro lunar, dar numai eu știu ce vreau de la afacerea mea și dacă iau astfel de decizii! Ofertele săptămânale nu vor mai fi diferențiale, ci vor fi pentru toți românii!”, a mai anunțat Paul Nicolau.

stiricalitative